Αν θέλετε να μάθετε ποιες είναι οι πιο αξιόπιστες στοιχηματικες εταιριες στον κόσμο τότε μπορείτε να διαβάσετε τις πιο έγκυρες αξιολογήσεις για εταιριες στοιχηματων με πολλές πληροφορίες για υπηρεσίες και τα στοιχηματικά μπόνους εγγραφής που δίνουν. Δείτε τη σελίδα και συλλέξτε τις δυνατές γνώσεις για να επιβιώσετε στο χώρο του διαδικτυακού παιχνιδιού.














Βουλή

Κοινοβουλευτικές Επιτροπές

Αθήνα,  17/10/2011

ΣΗΜΕΙΑ ΟΜΙΛΙΑΣ 
στο σχέδιο νόμου
«Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο, εργασιακή
εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του
Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015»
κατά τη συζήτησή του στις αρμόδιες Διαρκείς Κοινοβουλευτικές Επιτροπές
 β΄ ανάγνωση άρθρα 5-37

          Όπως προκύπτει από τις παρατηρήσεις που έπονται –και τις οποίες έχω συνοψίσει στο σημείωμα το οποίο αποτυπώνει τις παρεμβάσεις μου στη Βουλή κατά τη διάρκεια της πρώτης ανάγνωσης- οι σχετικές διατάξεις του σχεδίου νόμου, μέσα από μια βάναυση παραβίαση των οικείων διατάξεων του Συντάγματος, μια ισοπεδωτική λογική σε βάρος των δημόσιων υπαλλήλων και της αξιοκρατίας και μια προκλητική άγνοια βασικών δεδομένων της διοικητικής επιστήμης, είναι αδύνατο –ευτυχώς- να εφαρμοσθούν.  Πέραν τούτου επισημαίνεται ότι τίποτα απ’ αυτά δεν έχει ζητήσει η Τρόικα, όπως άλλωστε η ίδια έχει διαρρεύσει με πολλούς τρόπους.  Το υπό συζήτηση «γονατογράφημα» και θεσμικό τερατούργημα είναι, λοιπόν, αποκλειστικής πρωτοβουλίας και «έμπνευσης» της Κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου, η οποία και φέρει, στο ακέραιιο, την ευθύνη για τις καταστροφικές του συνέπειες.

Ι.  Κινητικότητα (άρθρο 5).

Το σχέδιο νόμου καθιερώνει την ανεξέλεγκτη, χωρίς κριτήρια, μετακίνηση υπαλλήλων από Υπουργείο σε Υπουργείο ή σε αποκεντρωμένη διοίκηση και αντιστρόφως ή και μεταξύ αποκεντρωμένων διοικήσεων, για χρονικό διάστημα που δεν ορίζεται  στο νόμο, αλλά θα ορίζεται με την απόφαση μετακίνησης.  Έτσι όμως η μετακίνηση υπαλλήλου ούτε σε κριτήρια υπακούει -για το ποιος δηλαδή μεταξύ περισσοτέρων θα επιλεγεί προς μετακίνηση- ούτε σε ανώτατο χρονικό όριο, αφού ο νόμος δεν θέτει κάτι τέτοιο.

1.    Η μετακίνηση γίνεται με κοινή απόφαση του αρμόδιου Υπουργού και του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης.  Το νομοσχέδιο αγνοεί τα θεσμοθετημένα υπηρεσιακά συμβούλια, μολονότι η επονομαζόμενη «μετακίνηση» υποκρύπτει εμφανώς απόσπαση, για την οποία ο Υπαλληλικός Κώδικας απαιτεί γνώμη των οικείων υπηρεσιακών συμβουλίων (άρθρο 68). Άρα μετά την αποσύνθεση των υπηρεσιακών συμβουλίων, τώρα επιχειρείται η πλήρης εξαφάνισή τους.

hello: 17-10-2011.ΣΗΜΕΙΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΟΒ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΝ "ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ, ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ-ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟ, ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ" Β΄ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΑΡΘΡΑ 5-37

   

Εξεταστική Επιτροπή για την υπόθεση των ομολόγων

Συνοπτικό Σημείωμα επί των Ερωτήσεων
προς κ. Στ. Μαραβελάκη
(Τμηματάρχη στη Δ23 Διεύθυνση του
Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους)

 Αθήνα, 25 Αυγούστου 2010

Από την κατάθεση του ως άνω μάρτυρα η κατάθεση του οποίου είναι ιδιαιτέρως σημαντική λόγω εμπειρίας και επειδή συμμετείχε στην έκδοση του ομολόγου της  J.P. Morgan, προκύπτουν τα εξής:

I.   Δεν είναι ορθή η άποψη που εκφράζεται στις Εκθέσεις Ζορμπά ότι και τα εξοπλιστικά δάνεια και ομόλογα έπρεπε να περνούν μέσω ΟΔΔΗΧ.  Το ν.δ. 483/1974 ισχύει και εφαρμόζεται αδιαλείπτως και μετά την ίδρυση του ΟΔΔΗΧ.

II.
  Το Υπουργείο Οικονομικών και οι υπηρεσίες του, δεν έχουν αρμοδιότητα ούτε δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας των κάθε είδους ομολόγων που εκδίδουν στη δευτερογενή αγορά.

hello: Συνοπτικό Σημείωμα επί των Ερωτήσεων προς κ. Στ. Μαραβελάκη (Τμηματάρχη στη Δ23 Διεύθυνση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους)

   

Αγορεύσεις / Παρεμβάσεις

27-9-2012. Αγόρευση κ. Π. Παυλόπουλου κατά τη συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη Κύρωση της πράξης νομοθετικού περιεχόμενου «Ρύθμιση θεμάτων συμβάσεων που αφορούν κέντρα πρώτης υποδοχής και εγκαταστάσεων κράτησης παράνομα διαμενόντων στη χώρα αλλοδαπών και τρόπο φύλαξης αυτών και άλλες διατάξεις».
……...

ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ[1]: Ευχαριστώ πολύ, κυρία Πρόεδρε.
Πρώτα-πρώτα, να ευχαριστήσω θερμά την κ. Κωνσταντοπούλου που δέχθηκε αυτήν την αλλαγή λόγω ενός δικού μου εκτάκτου προβλήματος. Και της ζητώ συγγνώμη.

Κύριε Υπουργέ, θα επαναλάβω ορισμένα πράγματα από αυτά που είχα πει στην επιτροπή -και θα καταλάβουν και οι συνάδελφοι γιατί παίρνω το λόγο- και θα μου δοθεί η ευκαιρία επίσης να πω πόσο συμμερίζομαι τον όλο προγραμματισμό που κάνετε από εδώ και πέρα όχι μόνο για το συγκεκριμένο ζήτημα, δηλαδή το ζήτημα των κέντρων λαθρομεταναστών αλλά γενικότερα της πολιτικής που πρέπει να ακολουθήσουμε στο εξής. Έτσι ώστε να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης στη ρίζα του και όπως ταιριάζει σε μια δημοκρατική χώρα.

Δεν μπορώ να μην υπενθυμίσω -και αυτό το κάνω πάντοτε- τι σημαίνει αυτή η πράξη νομοθετικού περιεχομένου. Θυμίζω, λοιπόν, κύριοι συνάδελφοι, ότι επί τρία ολόκληρα χρόνια ο κ. Χρυσοχοΐδης -και στη συνέχεια ο κ. Παπουτσής- όχι μόνο δεν έπραξαν τίποτα για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης, αλλά όλος αυτός ο προγραμματισμός, που η κυβέρνηση Καραμανλή και εγώ προσωπικά είχαμε κάνει, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση, ύστερα από την υπογραφή του συμφώνου για τη μετανάστευση και το άσυλο το 2008 στο Παρίσι και ύστερα από την επίσκεψη στην Αθήνα του Επιτρόπου Ζακ Μπαρό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τον Ιούνιο του 2009, πήγε πραγματικά «περίπατο».

Και ξαφνικά, παραμονές των εκλογών, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακαλύπτει ότι υπάρχει πρόβλημα λαθρομετανάστευσης και ότι πρέπει να γίνουν νέα κέντρα λαθρομεταναστών! Τα κέντρα που εν τω μεταξύ ήταν προγραμματισμένα, όπως σας είπα, πριν τρία χρόνια τα είχε ξεχάσει ότι υπήρχαν! Μπροστά του, έτοιμα, χρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση! Αυτό υπήρξε η αφορμή για την εφαρμογή του άρθρου 44 παράγραφος 1 του Συντάγματος!

hello: 27-9-2012. Αγόρευση κ. Π. Παυλόπουλου κατά τη συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σν του Υπ. Δημ. Τάξης &Πρ. του Πολίτη Κύρωση της ΠΝΠ «Ρύθμιση θεμάτων συμβάσεων που αφορούν κέντρα πρώτης υποδοχής και εγκ/σεων κράτησης παράνομα διαμενόν

   

Κοινοβουλευτικός Έλεγχος

ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
(Άρθρο 133 του Κανονισμού της Βουλής)
Προς τον
κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

           Προκειμένου να γίνει γνωστή η εξέλιξη της σύνθεσης του δημόσιου χρέους της Χώρας κατά την τελευταία τριετία, καθώς και προκειμένου να διαφανεί αν, σε ποιο βαθμό και μέσω ποίων, ενδεχομένως, επιχειρήθηκαν, στον τομέα αυτόν, κερδοσκοπικά παίγνια σε βάρος της εθνικής οικονομίας (π.χ. ελληνικών Ασφαλιστικών Ταμείων, ελληνικών Τραπεζών κλπ), ιδίως σε περιόδους λήψης εξαιρετικά κρίσιμων οικονομικών αποφάσεων

ΖΗΤΩ

          Την κατάθεση των ακόλουθων εγγράφων με τ’ αντίστοιχα στοιχεία:

I.     Πρώτον, αναλυτικό πίνακα από τον οποίο να προκύπτει ποιοί ήταν, διαδοχικώς, οι κάτοχοι ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου στις 31/12/2008, στις 31/12/2009, στις 30/4/2010, στις 31/12/2010 και στις 30/9/2011.  Συγκεκριμένα ζητώ από τον πίνακα αυτόν και τ’ αντίστοιχα στοιχεία να προκύπτει, σαφώς και μ’ εξειδικευμένο τρόπο, η ονομαστική αξία των ομολόγων που κατείχαν κατά την περίοδο αυτή τα Ελληνικά Ασφαλιστικά Ταμεία, οι Ελληνικές Τράπεζες, οι Έλληνες ιδιώτες (φυσικά και νομικά πρόσωπα, οι τράπεζες της αλλοδαπής και οι διεθνείς χρηματοοικονομικοί οργανισμοί στις συγκεκριμένες ημερομηνίες χωριστά. Ειδικώς για της τράπεζες της αλλοδαπής ζητώ η ομαδοποίηση για τις συγκεκριμένες ως άνω ημερομηνίες να γίνει με βάση τη χώρα της έδρας τους.

II.  Δεύτερον, αναλυτική κατάσταση, από την οποία να προκύπτει η ημερομηνία έκδοσης και λήξης των ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου, τα οποία αφορά το προηγούμενο αίτημά μου.

Αθήνα, 2 Νοεμβρίου 2011

Ο αιτών Βουλευτής

 

 

Προκόπης Παυλόπουλος

   

Page 7 of 42