Αν θέλετε να μάθετε ποιες είναι οι πιο αξιόπιστες στοιχηματικες εταιριες στον κόσμο τότε μπορείτε να διαβάσετε τις πιο έγκυρες αξιολογήσεις για εταιριες στοιχηματων με πολλές πληροφορίες για υπηρεσίες και τα στοιχηματικά μπόνους εγγραφής που δίνουν. Δείτε τη σελίδα και συλλέξτε τις δυνατές γνώσεις για να επιβιώσετε στο χώρο του διαδικτυακού παιχνιδιού.














ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α΄ΑΘΗΝΩΝ – Ν.Δ.

                                                                                                             ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα,  10/01/2010

          Με αφορμή τη σημερινή ενημέρωση του Υπουργικού Συμβουλίου, από τον Υπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση, ο πρώην Υπουργός Εσωτερικών, Βουλευτής Α΄Αθηνών, κ. Προκόπης Παυλόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Με ασκήσεις επιλεκτικής μνήμης και τεχνητές συγκολλήσεις  Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, χωρίς ουσιαστική προεργασία δημιουργίας των αναγκαίων υποδομών και, κυρίως, των αντίστοιχων οικονομικών αντηρίδων, δεν μπορεί να θεμελιωθεί σοβαρή πολιτική Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Ειδικότερα:

Ι.  Η Κυβέρνηση Παπανδρέου και ο αρμόδιος Υπουργός οφείλουν να γνωρίζουν και να ομολογούν την αλήθεια και όχι να την αποκρύπτουν, κατά τη συνήθη για το ΠΑΣΟΚ τακτική παραπληροφόρησης της κοινής γνώμης.  Και η αλήθεια, είτε το θέλουν είτε όχι, είναι ότι:

Α. Ο «Καποδίστριας» θεσμοθετήθηκε από την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ πρόχειρα και σπασμωδικά, χωρίς στέρεες διοικητικές υποδομές και, κυρίως, χωρίς τους αναλογούντες πόρους.  Για επτά χρόνια, ως το 2004, διατέθηκαν μόλις 1,5 δισ ευρώ, τα οποία σπαταλήθηκαν από το ΠΑΣΟΚ με πλήρη έλλειψη προγραμματισμού και πρωτοφανή αδιαφάνεια.  Αποτέλεσμα της όλης πρακτικής του ΠΑΣΟΚ ήταν να οδηγηθούν, ταχύτατα, στα πρόθυρα της οικονομικής κατάρρευσης οι ΟΤΑ α΄βαθμού.  Χρειάσθηκε, από την Κυβέρνηση Καραμανλή και το Υπουργείο Εσωτερικών, ο «ΘΗΣΕΑΣ», για την ανόρθωσή τους, αφού για πέντε χρόνια έδωσε διπλάσιους πόρους, ήτοι 3,5 δισ. ευρώ, τα οποία διατέθηκαν, μέσω της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, με πλήρη διαφάνεια, δεδομένου ότι κάθε δαπάνη, ως το τελευταίο ευρώ, αποτυπώνεται έκτοτε στον ειδικό δικτυακό τόπο του «ΘΗΣΕΑ» και είναι στη διάθεση του κάθε πολίτη.  Παραδώσαμε δε στην Κυβέρνηση Παπανδρέου τον «ΘΗΣΕΑ ΙΙ, 2006-2010», με το σχετικό σχέδιο νόμου να έχει ήδη συμφωνηθεί πλήρως με την ΚΕΔΚΕ.  Την όλη προσπάθεια της Κυβέρνησης Καραμανλή για τους ΟΤΑ α΄βαθμού ολοκλήρωσε ο νέος σύγχρονος Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων, που ισχύει σήμερα, μέσω του οποίου κατοχυρώθηκαν, για πρώτη φορά σε τέτοια έκταση, οι αρμοδιότητές τους.

Β. Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση θεσμοθετήθηκε από την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ το 1994. Αλλά ως το 2004, ήτοι για δέκα ολόκληρα χρόνια, έμεινε χωρίς βασικές υποδομές, χωρίς το απαραίτητο προσωπικό και, ιδίως, χωρίς πόρους.  Χρειάσθηκε αμέσως, το 2005, η παρέμβαση της Κυβέρνησης Καραμανλή μέσω του ν. 3345/2005, με τον οποίο θεσμοθετήθηκαν, για πρώτη φορά οι πόροι της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, ήτοι το 2% του ΦΠΑ και το 10% των τελών κυκλοφορίας. Με αποτέλεσμα μέσα σε τέσσερα, μόνο, χρόνια να υπερπενταπλασιασθούν οι πόροι της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και να ορθοποδήσει ο θεσμός.

ΙΙ. Είναι αδιανόητο ο νυν αρμόδιος Υπουργός να κάνει κριτική ως προς τη διαφάνεια των ΟΤΑ, όταν οι μεν Κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ προ του 2004 είχαν πλήρως αδρανήσει, ενώ η Κυβέρνηση Καραμανλή, μετά το 2004:

Α. Εντατικοποίησε, με υπερδεκαπλάσιους ρυθμούς, τους ελέγχους των πράξεων των ΟΤΑ α΄και β΄βαθμού, ιδίως μέσω του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.

Β. Αξιοποίησε πλήρως το διαδίκτυο, όπως προαναφέρθηκε, ως προς τον «ΘΗΣΕΑ» για τους ΟΤΑ α΄βαθμού.

Γ. Θεσμοθέτησε, από τα μέσα του 2005, τον προληπτικό έλεγχο όλων των δαπανών των ΟΤΑ α΄βαθμού μέσω του κατ’ εξοχήν αρμόδιου δικαστηρίου, ήτοι του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Δ. Οι ίδιοι οι ΟΤΑ α΄και β΄βαθμού κατέβαλαν τεράστια προσπάθεια, βελτιώνοντας σημαντικά τις επιδόσεις τους ως προς τη διαφάνεια, όπως αδιάψευστα μαρτυρούν οι εκθέσεις του Συνηγόρου του Πολίτη, του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.

Δεν νομιμοποιείται, λοιπόν, να κάνει μια τέτοια αβάσιμη και άδικη κριτική  Υπουργός των Κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, οι οποίες είχαν αφήσει την Τοπική Αυτοδιοίκηση στη μοίρα της και είχαν ανεχθεί, με την διαχρονική μικροκομματική λογική τους, την περιθωριοποίησή της και την αδιαφανή διαχείρισή της.

IΙΙ. Η Κυβέρνηση Καραμανλή -ήδη από το 2007 και αφού, όπως τονίσθηκε, είχε προηγουμένως εγγυηθεί εμπράκτως την ανόρθωση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης μετά το ναυάγιο των Κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ προ του 2004-  δρομολόγησε τη Διοικητική Μεταρρύθμιση, σε συνεννόηση με την ΚΕΔΚΕ και την ΕΝΑΕ και με γνώμονα τη δημιουργία 350-400 Δήμων και 15-17 Περιφερειών.

Α. Οι σχετικές συζητήσεις με την ΚΕΔΚΕ και την ΕΝΑΕ είχαν μάλιστα προχωρήσει ουσιαστικά, αφού οι δύο αυτοί κορυφαίοι αντιπροσωπευτικοί φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είχαν σχεδόν ολοκληρώσει τις προτάσεις τους και ως προς τους θεσμούς και ως προς τη χωροταξία της όλης Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Β. Θεωρήθηκε όμως –και ορθώς, προκειμένου να μην ξαναβιώσει η Τοπική Αυτοδιοίκηση τις απερίγραπτες και τραυματικές περιπέτειες των «μεταρρυθμίσεων» του ΠΑΣΟΚ προ του 2004- ότι πριν από τη Διοικητική Μεταρρύθμιση έπρεπε να θεσμοθετηθούν οι αναγκαίες υποδομές και, ιδίως, οι αναγκαίοι πόροι γι’ αυτό το μεγάλο βήμα, αφού και μετά την οικονομική ανόρθωσή τους από την Κυβέρνηση Καραμανλή οι υφιστάμενοι πόροι δεν είναι επαρκείς για τα δεδομένα μιας τόσο σημαντικής διοικητικής μεταβολής προκειμένου αυτή ν’ αποδώσει αμέσως και επαρκώς.  Πέραν τούτου η Κυβέρνηση Καραμανλή ξεκίνησε, ακριβώς στο πλαίσιο της προετοιμασίας της μεταρρύθμισης, να επιστρέφει –η πρώτη δόση των 200 εκ. ευρώ δόθηκε το 2009-  τους παρακρατηθέντες από το ΠΑΣΟΚ πόρους των ΟΤΑ.  Υπενθυμίζω ότι οι παρακρατήσεις του ΠΑΣΟΚ, από το 1997 έως το 2004, είχαν φθάσει, κατά τους επίσημους υπολογισμούς της ΚΕΔΚΕ στο ιλιγγιώδες ποσό του 1,4 δισ. ευρώ!  Αυτή ήταν η «πολιτική» του ΠΑΣΟΚ έναντι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Γ. Λόγω όμως της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, και επειδή η απαιτούμενη άμεση και προηγούμενη αύξηση  των πόρων των ΟΤΑ α΄και β΄βαθμού ήταν ανέφικτη, για λόγους ευθύνης έναντι των αυτοδιοικητικών θεσμών η όλη μεταρρύθμιση απλώς μετατέθηκε χρονικώς.

ΙV.  Σήμερα η Κυβέρνηση Παπανδρέου φέρνει προς διαβούλευση θέσεις για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση:

Α. Πρώτον, χωρίς –εκτός από κάποιες αόριστες και ανεδαφικές αναφορές- να έχει διασφαλίσει τους πόρους οι οποίοι θα μπορούν να καταστήσουν τη μεταρρύθμιση αυτή αποτελεσματική και αποδοτική. Επιπλέον δε αυτές οι αναφορές προοιωνίζονται, δήθεν υπέρ των των ΟΤΑ, με νέα φοροεπιδρομή και πολιτική τελών σε βάρος του κοινωνικού συνόλου. Και τούτο, όπως μαρτυρούν αδιαμφισβήτητα τα ίδια τα στοιχεία του αρμόδιου Υπουργείου, όταν το ΠΑΣΟΚ ξαναγύρισε δυστυχώς, με ταχύτερους μάλιστα ρυθμούς απ’ ό,τι στο παρελθόν, στις παρακρατήσεις των πόρων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης!  Το ΠΑΣΟΚ, λοιπόν, γυρίζει πίσω στην προ του 2004 «πολιτική» της ανευθυνότητας και της έλλειψης σεβασμού στους αυτοδιοικητικούς θεσμούς.

Β. Δεύτερον, φαίνεται να επιχειρεί τη μεταρρύθμιση αυτή θεσμοθετώντας μια σειρά συλλογικών οργάνων και για τον α΄και για τον β΄βαθμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τα οποία καθιστούν τη λειτουργία των αυτοδιοικητικών θεσμών εντόνως γραφειοκρατική και εξαιρετικά δυσκίνητη. Φαίνεται μάλιστα ότι μέσω κάποιων από αυτά τα νεότευκτα συλλογικά όργανα επιχειρεί να καταργήσει τον προληπτικό έλεγχο δαπανών από το Ελεγκτικό Συνέδριο που, όπως προαναφέρθηκε, ισχύει σήμερα!  Ουσιαστικά το ΠΑΣΟΚ γυρίζει πίσω στην εποχή της αδιαφάνειας, της κατ’ επίφαση «λαϊκής συμμετοχής» και του τριτοκοσμικού σοσιαλισμού των αρχών της δεκαετίας του 1980.

Γ. Τρίτον, καταργεί το εκλογικό σύστημα του 42% οδηγώντας και πάλι –κατά την προσφιλή του στυγνή κομματική λογική- σ’ εκλογές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση οι οποίες θα γίνονται με ευκαιριακές,  και χωρίς καμία προγραμματική σύγκλιση, κομματικές συμμαχίες του δεύτερου γύρου.  Και πάλι δηλαδή το ΠΑΣΟΚ θυσιάζει τη Τοπική Αυτοδιοίκηση στο βωμό των κομματικών του σκοπιμοτήτων.

          Όπως είναι αυτονόητο οι τελικές θέσεις της Νέας Δημοκρατίας θ΄ ανακοινωθούν αρμοδίως, όταν η «πρόταση» της Κυβέρνησης Παπανδρέου πάρει στοιχειωδώς συγκεκριμένη μορφή.  Προς το παρόν αρκεί μόνον ένα τελευταίο σχόλιο σχετικό με τ’  αποτελέσματα του σημερινού Υπουργικού Συμβουλίου: Το ΠΑΣΟΚ έπρεπε να έχει διδαχθεί ότι εκείνοι που παίζουν με τους θεσμούς, εκτός από την αξιοπιστία τους, χάνουν, αναπόφευκτα, στο τέλος και την πολιτική τους σοβαρότητα».