Αν θέλετε να μάθετε ποιες είναι οι πιο αξιόπιστες στοιχηματικες εταιριες στον κόσμο τότε μπορείτε να διαβάσετε τις πιο έγκυρες αξιολογήσεις για εταιριες στοιχηματων με πολλές πληροφορίες για υπηρεσίες και τα στοιχηματικά μπόνους εγγραφής που δίνουν. Δείτε τη σελίδα και συλλέξτε τις δυνατές γνώσεις για να επιβιώσετε στο χώρο του διαδικτυακού παιχνιδιού.














ΔΗΛΩΣΗ
κ. Προκόπη Παυλόπουλου
Βουλευτή, Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών
στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» της 16-07-2011

 

«Και το σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις για την δημοσιονομική εξυγίανση κ.λ.π.» εντάσσεται στη θλιβερή χορεία των θεσμικών μέτρων που, εκτός από την πρωτόγνωρη κοινωνική αδικία και αναποτελεσματικότητα, ευτελίζουν, κυριολεκτικώς, τους θεσμούς.  Δύο, και μόνο, παραδείγματα αρκούν :

 Ι.        Στο Μέρος Β’ (άρθρα 8 επ. ) περιλαμβάνεται σειρά συνταξιοδοτικών διατάξεων. Όμως κατά το άρθρο 73 παρ. 2 του Συντάγματος: « Τα νομοσχέδια για συντάξεις πρέπει να είναι ειδικά.  Δεν επιτρέπεται, με ποινή την ακυρότητα, να αναγράφονται διατάξεις για συντάξεις, σε νόμους που αποσκοπούν στη ρύθμιση άλλων θεμάτων». Είναι προφανές λοιπόν ότι οι συνταξιοδοτικές αυτές διατάξεις  που παρεισφρέουν σε μη ειδικό συνταξιοδοτικό νόμο είναι άκυρες. Και το χειρότερο είναι ότι για να συγκαλυφθεί αυτή η ακυρότητα, όταν οι σχετικές διατάξεις εστάλησαν στο Ελεγκτικό Συνέδριο προκειμένου να γνωμοδοτήσει επ’ αυτών κατά το Σύνταγμα, είχαν την μορφή αυτοτελούς σχεδίου νόμου! (βλ. σελ. 52 του σχεδίου νόμου). Έτσι το Ελεγκτικό Συνέδριο γνωμοδότησε θεωρώντας ότι πρόκειται για ειδικό συνταξιοδοτικό νόμο, κατά το άρθρο 73 παρ. 2 του Συντάγματος! Ύστερα, «από την πίσω πόρτα», οι διατάξεις εντάχθηκαν σε άλλο, μη ειδικό, σχέδιο νόμου! Όμως η κατά τ’ ανωτέρω ακυρότητα παραμένει. Και, φυσικά, το θέμα θ’ αναδειχθεί κατά τη συζήτηση στη Βουλή.

 ΙΙ.      Στο άρθρο 18 παρ. 9 του σχεδίου νόμου, με μία ευρύτατη εξουσιοδότηση που υπερβαίνει σαφώς τα όρια του άρθρου 43 παρ. 2 του Συντάγματος, παρέχεται στον Υπουργό Οικονομικών η δυνατότητα εισαγωγής του θεσμού της ανάθεσης του εντοπισμού περιουσιακών στοιχείων των φορολογουμένων από ιδιώτες (εταιρίες, δικηγόρους, δικηγορικά γραφεία ή κοινοπραξίες αυτών) και ο προσδιορισμός της αμοιβής τους ανάλογα με το τελικό αποτέλεσμα του ελέγχου τους! Πέρα από τα τεράστια συνταγματικά προβλήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων που δημιουργεί κάτι τέτοιο, είναι φανερό ότι η Κυβέρνηση ομολογεί την πλήρη παράλυση των ελεγκτικών και εισπρακτικών μηχανισμών του κράτους, αναθέτοντάς τους σε ιδιώτες. «Ιδιωτικοποιείται» έτσι ένα από τα πιο κρίσιμα τμήματα του στενού πυρήνα του Κράτους, με όλες τις εντεύθεν συνέπειες. Θυμίζω ότι έτσι επανερχόμαστε στο θεσμό της «εκληπτορίας», δηλαδή μιας μορφής διοικητικής σύμβασης ενοικίασης των φόρων, η οποία χρησιμοποιήθηκε και στο νεοσύστατο, μετά την τουρκοκρατία, ελληνικό Κράτος ελλείψει κατάλληλων υπαλλήλων και αντίστοιχων διοικητικών μηχανισμών! Φαίνεται ότι για την Κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου ο κατήφορος και ο ευτελισμός των θεσμών δεν έχουν τέλος».