Αν θέλετε να μάθετε ποιες είναι οι πιο αξιόπιστες στοιχηματικες εταιριες στον κόσμο τότε μπορείτε να διαβάσετε τις πιο έγκυρες αξιολογήσεις για εταιριες στοιχηματων με πολλές πληροφορίες για υπηρεσίες και τα στοιχηματικά μπόνους εγγραφής που δίνουν. Δείτε τη σελίδα και συλλέξτε τις δυνατές γνώσεις για να επιβιώσετε στο χώρο του διαδικτυακού παιχνιδιού.














ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
                                                                                    Αθήνα,  19/12/2010

 Μιλώντας στη Βουλή, κατά τη συζήτηση επί του Προϋπολογισμού του 2011, ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Προκόπης Παυλόπουλος επισήμανε, μεταξύ άλλων, και τα εξής:
«Στο πλαίσιο του περιορισμένου χρόνου που διαθέτω θα επικεντρώσω την ομιλία μου αρχικώς σε ορισμένες γενικές παρατηρήσεις και, στη συνέχεια, στα οικονομικά της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.  Ευθύς εξ αρχής όμως οφείλω να δηλώσω τούτο: Ο Προϋπολογισμός του 2011, αυτός ο απολύτως εικονικός και ανεπίδεκτος εκτέλεσης Προϋπολογισμός, είναι το βαρύ για τον Τόπο τίμημα της πολιτικής απάτης του ΠΑΣΟΚ και του κ. Γ. Παπανδρέου, όταν προεκλογικώς «βεβαίωνε» το Εκλογικό Σώμα ότι «λεφτά υπάρχουν».  Την ίδια στιγμή εντίμως και ειλικρινώς ο κ. Κ. Καραμανλής τόνιζε ότι «δεν υπάρχουν χρήματα» και πρότεινε μια πολιτική η οποία, αν είχε υιοθετηθεί,  δεν θα είχαμε φθάσει φυσικά στο Μνημόνιο.

I.     Η αδίστακτη προπαγάνδα της Κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου.
Ο κ. Γ. Παπανδρέου και η Κυβέρνησή του επιχειρούν, με κάθε μέσο και επιστρατεύοντας κάθε ψευδές στοιχείο, να υποστηρίξουν ότι, δήθεν, για τη σημερινή τραγική κατάσταση της οικονομίας μας ευθύνεται η Νέα Δημοκρατία.  Ιδίως μάλιστα ως προς τα δύο βασικότερα οικονομικά μεγέθη, ήτοι το έλλειμμα και το χρέος.  Ό,τι όμως και να ισχυρίζονται η αλήθεια, με βάση τα επίσημα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, έχει ως εξής:

Α. Ως προς το δημόσιο χρέος:
Το εκρηκτικό δημόσιο χρέος είναι «γνήσιο τέκνο» της εγκληματικής οικονομικής επιπολαιότητας και της φαύλης νοοτροπίας των Κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ. Ειδικότερα:

     1.     Το ΠΑΣΟΚ, ως Κυβέρνηση, παρέλαβε το δημόσιο χρέος το 1981 στο 26% του ΑΕΠ (μια από τις καλλίτερες επιδόσεις στην Ευρώπη) και το παρέδωσε στην Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το 2004 κοντά στο 110% του ΑΕΠ!

     2.     Και ναι μεν μεταξύ 2004-2009 το δημόσιο χρέος αυξήθηκε κατά 10% (έφθασε κοντά στο 120% του ΑΕΠ), πλην όμως:
        α. Το 87% αυτής της αύξησης πήγε για την εξόφληση των υποχρεώσεων του χρέους που είχε δημιουργήσει το ΠΑΣΟΚ.  Άρα η Νέα Δημοκρατία μεταξύ 2004-2009 ευθύνεται μόνο για το 13% της ως άνω αύξησης.

        β. Με αυτά τα δεδομένα μεταξύ 2004-2009 ο μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης του δημόσιου χρέους ήταν περίπου 8%.  Δηλαδή ο χαμηλότερος ρυθμός αύξησης από το 1981 και επέκεινα, αν μάλιστα συλλογισθεί κανείς ότι μεταξύ 1981-1989 επί ΠΑΣΟΚ ο αντίστοιχος ρυθμός αύξησης ήταν πάνω από 33%!

Β. Ως προς το έλλειμμα:
Πριν απ’ όλα πρέπει να σημειωθεί ότι, ούτως ή άλλως, το έλλειμμα, από μόνο του, δεν θα μπορούσε να οδηγήσει την οικονομία μας εδώ που έφτασε.  Χρειάσθηκε η πρωτοφανής πολιτική του κ. Γ. Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ, που με την παροιμιώδη αβελτηρία και τα παιδαριώδη λάθη τους μετέτρεψαν το πρόβλημα του ελλείμματος σε πρόβλημα δανεισμού και μας οδήγησαν, με δική τους αποκλειστικώς ευθύνη και επιλογή, υπό τα καυδιανά δίκρανα της Τρόικα και, κυρίως, του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.  Πέραν τούτου:

     1.     Το έλλειμμα, το 2009, διαμορφώθηκε μεν στο 15,4% του ΑΕΠ, πλην όμως το 4% περίπου οφείλεται στην οικονομική πολιτική του ΠΑΣΟΚ μέσα στο 2009.  Σκεφθείτε λοιπόν ότι μέσα σε τρεις, μόλις, μήνες η Κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου αύξησε το έλλειμμα περίπου κατά 4%!.

     2.     Κατηγορείται η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ότι το 2009 αναθεώρησε πέντε φορές το έλλειμμα.  Θυμίζω λοιπόν:
        α. Πόσες φορές η Κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου αναθεώρησε το έλλειμμα του 2009; Και γιατί;
        β. Την ίδια χρονιά, ήτοι το 2009, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναθεώρησε, επίσης πέντε φορές, τις εκτιμήσεις της για το έλλειμμα της ευρωζώνης  (από 1,8% του ΑΕΠ στο 6,3% του ΑΕΠ).  Φταίει και γι’ αυτό η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας;  Θα ζητήσει και γι’ αυτό Εξεταστική Επιτροπή ο κ. Γ. Παπανδρέου;

Γ. Οι ανείσπρακτες οφειλές.
Και κάτι τελευταίο:  Που είναι, άραγε, τα 32 δισ. ευρώ ανείσπρακτων οφειλών, μέσω των οποίων ο κ. Γ. Παπανδρέου και ο κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, προ των εκλογών του 2009, διαβεβαίωναν ότι θα «έλυναν» το οικονομικό πρόβλημα του Τόπου; Τότε η Νέα Δημοκρατία τους τόνιζε ότι μόλις το 8% από αυτές μπορούσε να εισπραχθεί.  Τώρα πως δικαιολογούν στο ΠΑΣΟΚ ότι οι ίδιοι ομολογούν το δικό τους αδίστακτο ψέμα, αφού μόλις πριν λίγες μέρες πρότειναν τη διαγραφή του 24% αυτού του ποσού;

ΙΙ. Το Βατερλώ του «Καλλικράτη».
Στον Προϋπολογισμό του 2011 φαίνεται καθαρά και η άλλη πολιτική απάτη του ΠΑΣΟΚ σχετικά με τον περιβόητο «Καλλικράτη».  Υπενθυμίζω ότι η Νέα Δημοκρατία δεν προέβη στη μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης α΄και β’ βαθμού διότι, όπως είχα τονίσει ως αρμόδιος Υπουργός τον Νοέμβριο του 2008 - ενώπιον της ΚΕΔΚΕ, της ΕΝΑΕ και του ιδίου του κ. Γ. Παπανδρέου- λόγω της κρίσης δεν υπήρχαν οι αναγκαίοι πόροι για ένα τόσο σημαντικό εγχείρημα.  Παρ’ όλα αυτά ο κ. Γ. Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ προχώρησαν, μέσα στη δίνη της κρίσης, στη Διοικητική Μεταρρύθμιση, διακηρύσσοντας, urbi et orbi, ότι έχουν εξασφαλίσει τους αναγκαίους πόρους.  Και τώρα, μέσα από τα ίδια τα μεγέθη του Προϋπολογισμού του 2011, είναι προφανές πως ο «Καλλικράτης» οδηγείται σε πραγματική κατάρρευση.  Συγκεκριμένα:

Α. Ενώ έγιναν οι αυτοδιοικητικές εκλογές και από 1.1.2011 αρχίζει η εφαρμογή του «Καλλικράτη», το Πρόγραμμα «ΕΛΛ.Α.Δ.Α.», ραχοκοκαλιά, κυριολεκτικώς, της όλης μεταρρύθμισης ως προς τα οικονομικά της βρίσκεται ακόμη στα «χαρτιά»!

Β. Επίσης, αλήθεια, που είναι μέσα στον Προϋπολογισμό του 2011 τα περίφημα επιπλέον 4 δισ.  ευρώ για την οικονομική ενίσχυση των νέων  οργανισμών α΄και β΄βαθμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης;

Γ.  Ως προς την Τοπική Αυτοδιοίκηση α΄βαθμού ισχύουν τα εξής:
     1.     Το 2009 τα έσοδά της ανέρχονταν σε 4,5 περίπου δισ. ευρώ. Το 2010 προϋπολογίσθηκαν περίπου 4 δις. ευρώ αλλά οι πληρωμές έφθασαν μόλις τα 2,8 δισ. ευρώ.  Ήτοι πάνω από 1 δισ.  λιγότερα!, Στον Προϋπολογισμό του 2011 υπολογίζονται έσοδα 4,3 δισ. ευρώ (δηλαδή λιγότερα, παρά τις νέες αρμοδιότητες, από το 2009) αλλά με την περσινή εμπειρία οι πληρωμές θα κυμανθούν κάτω από τα 3 δισ. ευρώ!  Είναι φανερό ότι οι ΟΤΑ α΄και β΄ βαθμού μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2011 θα έχουν πρόβλημα ακόμη και τις λειτουργικές τους δαπάνες.  Ως προς τις επενδυτικές δραστηριότητες ούτε λόγος.   
     2.    
Ως προς τις Περιφέρειες (Τοπική Αυτοδιοίκηση β΄βαθμού), ισχύουν τα εξής:  Το 2009 τα έσοδά τους ανέρχονταν περίπου στα 500 εκ. ευρώ.  Εδώ θυμίζω ότι το 2004 ήταν μόλις 110 εκ. ευρώ.  Το 2010 προϋπολογίσθηκαν, περίπου, 425 εκ. ευρώ (άρα 75 εκ. ευρώ λιγότερα) αλλά οι πληρωμές έφθασαν μόλις τα 350 εκ. ευρώ!  Στον Προϋπολογισμό του 2011 υπολογίζονται έσοδα 850 εκ. ευρώ, αλλά με την περσινή εμπειρία οι πληρωμές θα κυμανθούν κάτω από τα 700 εκ. ευρώ.  Πως θ’ αντεπεξέλθει η Περιφέρεια, για λειτουργικές δαπάνες και επενδυτικές δραστηριότητες, με πρόσθετες αρμοδιότητες και πρόσθετο προσωπικό;  Ιδίως μάλιστα όταν η Περιφέρεια, πλέον, έχει το βάρος της μισθοδοσίας του προσωπικού της, ενώ στο πλαίσιο της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης το βάρος αυτό το επωμιζόταν το Κεντρικό Κράτος!  Είναι επίσης φανερό λοιπόν ότι και ο β βαθμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2011, θα έχει πρόβλημα ακόμη και για τις λειτουργικές του δαπάνες.

Δ. Ως προς τις απερίγραπτες ανακρίβειες του Προϋπολογισμού του 2011 για την Τοπική Αυτοδιοίκηση παραθέτω, αυτούσια, τη διαπίστωση του ΙΟΒΕ («Η Ελληνική Οικονομία», τεύχος 3/2010, σελ. 44), σύμφωνα με την οποία: «Η εξοικονόμηση πόρων 500 εκ. ευρώ από τον «Καλλικράτη» δεν μπορούν να θεωρηθούν, στη σημερινή συγκυρία, ρεαλιστικές προτάσεις δημοσιονομικής προσαρμογής για το 2011»!.