Αν θέλετε να μάθετε ποιες είναι οι πιο αξιόπιστες στοιχηματικες εταιριες στον κόσμο τότε μπορείτε να διαβάσετε τις πιο έγκυρες αξιολογήσεις για εταιριες στοιχηματων με πολλές πληροφορίες για υπηρεσίες και τα στοιχηματικά μπόνους εγγραφής που δίνουν. Δείτε τη σελίδα και συλλέξτε τις δυνατές γνώσεις για να επιβιώσετε στο χώρο του διαδικτυακού παιχνιδιού.














Βουλή

Κοινοβουλευτικός Έλεγχος

Αριθμός Πρωτ. Αίτησης Κατάθεσης Εγγράφων 314/29-10-2012

ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
(Άρθρο 133 του Κανονισμού της Βουλής)

Προς τον
κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

 Αντικείμενο: Πίνακας των, διαδοχικώς, κατόχων ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου κατά την τελευταία τετραετία

           Από τον Νοέμβριο του 2011, δια της οδού του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ζητώ από το Υπουργείο Οικονομικών στοιχεία ως προς τους κατόχους των ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου, σε διάφορα κρίσιμα χρονικά διαστήματα, από την 31/12/2008 έως και την 31/12/2011.

I.      Την πρώτη Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων σχετικώς με το ως άνω ζήτημα την υπέβαλα την 2/11/2011, δίχως όμως στην απάντησή του ο τότε Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών κ. Φίλιππος Σαχινίδης να μου γνωστοποιήσει και να μου καταθέσει στο ακέραιο τα αιτούμενα στοιχεία.  Επανήλθα με νέα Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, την 6/8/2012, και ζήτησα να μου κοινοποιηθούν τα ίδια στοιχεία.

           Α. Στην απάντησή του ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών, αν και διευκρινίζει ότι δεν είναι εφικτή η ομαδοποίηση των κατόχων ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου για τις τράπεζες της αλλοδαπής με βάση τη χώρα προέλευσής τους, παραθέτει συνοπτικό πίνακα των κατόχων των ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου, από τον οποίο εξάγονται τα εξής εξαιρετικά χρήσιμα και κρίσιμα συμπεράσματα:

 

hello: 29-10-2012. Η με αριθμό πρωτ. 314/29-10-2012 Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων με αντικείμενο: Πίνακας των, διαδοχικώς, κατόχων ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου κατά την τελευταία τετραετία

   

Κοινοβουλευτικές Επιτροπές

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΙΕ΄ -  ΣΥΝΟΔΟΣ Α΄
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ                                                                                                                                                                                                                                                                                       ΑΔΙΟΡΘΩΤΑ          

 Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Ο
(Άρθρο 40 παρ. 1 του Κ.τ.Β.)

Στην Αθήνα σήμερα, 11 Οκτωβρίου 2012, ημέρα Πέμπτη και ώρα 14.55΄, στην Αίθουσα «Προέδρου Γιάννη Νικ. Αλευρά» (151) του Μεγάρου της Βουλής, συνεδρίασε η Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, υπό την προεδρία του Προέδρου αυτής, κ. Αναστασίου Νεράντζη, με θέμα ημερήσιας διάταξης:

Ακρόαση, σύμφωνα με το άρθρο 43Α, παρ.2α του Κανονισμού της Βουλής, των κ.κ. Ευαγγέλου Βενιζέλου, Προέδρου του ΠΑ.ΣΟ.Κ., και Φιλίππου Σαχινίδη, τέως Υπουργού Οικονομικών, προκειμένου να ενημερώσουν την Επιτροπή για τα ίδια  ζητήματα, όπως και οι προηγούμενοι, επιπλέον δε και επί των θεμάτων που προέκυψαν από τη διαχείριση που επιφυλάχθηκε «στις λίστες».
……….
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Το λόγο έχει ο κ. Παυλόπουλος.

ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Θα ήθελα να προσθέσω ένα θεσμικό επιχείρημα και να θυμίσω στα μέλη της Επιτροπής ότι ήταν η πάγια τακτική αυτή που πρότεινε ο κ. Τραγάκης και υιοθέτησε ο κ. Κακλαμάνης. Αυτό δεν έγινε γιατί μας βόλευε, αλλά γιατί οι ίδιες διατάξεις του Κανονισμού της Βουλής το επιβάλλουν. Το άρθρο 43α, παράγραφος 2, στο εδάφιο το σχετικό που αφορά στο τι κάνει η Επιτροπή όταν καλεί σε ακρόαση τους λειτουργούς του κράτους αναφέρει το εξής: «Η Επιτροπή μπορεί να καλεί σε ακρόαση λειτουργούς του κράτους και έχει την εξουσία συλλογής πληροφοριών και εγγράφων και την εξουσία κλήσης και εξέτασης προσώπων με ανάλογη εφαρμογή των άρθρων 146 και 147». Ξέρει πού αναφέρεται ο Κανονισμός της βουλής, γιατί η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας μπορεί να παίξει και άλλο ρόλο μετατρεπόμενη σε εξεταστική. Επομένως, όταν μιλάμε για ακρόαση, θεωρώ ότι αυτό που ακολουθήσαμε όλα τα χρόνια και σέβομαι απόλυτα τις απόψεις που ακούστηκαν, την πρακτική που κατ' εξαίρεση ακολουθήθηκε, αλλά δεν θα την κάνουμε κανόνα. Επειδή αυτή την ώρα μιλάμε πλέον για πολιτικά πρόσωπα και τον Πρόεδρο ενός κόμματος που έρχεται αυτή τη στιγμή και ύστερα από δική μας αίτηση, αλλά ο ίδιος προηγουμένως με δική του πρωτοβουλία, θέλω να τηρήσουμε τον Κανονισμό της Βουλής. Το λέω αυτό προς τους συναδέλφους του ΣΥΡΙΖΑ, ότι δεν ενέχει τίποτε σε ό,τι αφορά τη δική τους άποψη, αλλά θέλουμε να τηρήσουμε τον κανονισμό οφείλουμε να τηρήσουμε τη διαδικασία που ακολουθούσαμε πάντοτε και τη διαδικασία που προτάθηκε τώρα να ακολουθήσουμε. Ευχαριστώ.
…………….

ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, μια διευκρίνιση μόνο. Η επιχειρηματολογία μου, ως προς την εφαρμογή του Κανονισμού, δεν αφορούσε την περίπτωση του κ. Βενιζέλου. Ήμουνα ξεκάθαρος. Είπα ότι πρέπει να επανέλθουμε στην πρακτική της Επιτροπής και το είχα πει από την πρώτη μέρα, άσχετα εάν ακολουθήσουμε αυτή την τακτική, η οποία κατά τη γνώμη μου, είναι εσφαλμένη και όπως απέδειξε η πρακτική προσδίδει στην Επιτροπή μας στοιχεία, τα οποία δεν έχει. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

………..

hello: 11-10-2012 Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας. Ακρόαση του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ και πρώην Υπουργού Οικονομικών κ. Ευαγ. Βενιζέλου

   

Αγορεύσεις / Παρεμβάσεις

19-2-2013_Αγόρευση κ. Π. Παυλόπουλου κατά την συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: «Κύρωση του Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο».
…………….
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Λεωνίδας Γρηγοράκος): … Επανερχόμαστε στη συζήτηση του νομοσχεδίου. Το λόγο έχει ο κ. Παυλόπουλος.

ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ[1]: Κύριε Υπουργέ, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, για άλλο ζήτημα ήθελα να μιλήσω. Θα μου επιτρέψετε, όμως, να αναφερθώ σε ορισμένα θέματα που τουλάχιστον μέχρι σήμερα, από τότε που άρχισε ο ισχύων Κανονισμός της Βουλής να εφαρμόζεται, είχαν θεωρηθεί αυτονόητα. Φαίνεται ότι δεν είναι αυτονόητα και πρέπει να τα ξεκαθαρίσουμε πάλι.

Πρώτα - πρώτα επί πραγματικών κωδικοποιήσεων είναι γνωστό ότι θέμα συνταγματικότητας μπορεί να τεθεί ουσιαστικά μόνο ως προς το αν επιτρέπεται να ψηφισθεί με τη διαδικασία κώδικος ένα νομοσχέδιο, κατά το άρθρο 76 του Συντάγματος και όχι, φυσικά για επιμέρους κωδικοποιητικές διατάξεις.

Διότι διάταξη που πραγματικά κωδικοποιείται έχει, ήδη, τεθεί εν ισχύι και η διάταξη αυτή έχει κριθεί ή θα έπρεπε να έχει κριθεί, με βάση το άρθρο 100 του Κανονισμού της Βουλής, όταν ψηφιζόταν. Δεν ψηφίζεται, κωδικοποιείται η διάταξη αυτή. Γι’ αυτό και ουδέποτε μέχρι σήμερα, εάν προσέξετε τη διαδικασία ψήφισης των κωδίκων, έχει τεθεί τέτοιο ζήτημα συνταγματικότητας. Αυτό είναι το πρώτο θέμα.

hello: 19-2-2013_Αγόρευση κ. Π. Παυλόπουλου κατά την συζήτηση του σν του Υπ. Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: «Κύρωση του Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο».

   

Κοινοβουλευτικός Έλεγχος

24-9-2012. Αγόρευση του κ. Π. Παυλόπουλου κατά τη συζήτηση της με αριθμό 269/18-9-2012 επίκαιρης ερώτησής του προς τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, σχετικά με την πορεία εφαρμογής του Ειδικού Επιχειρησιακού Προγράμματος για τη «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007-2013».
……..

ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ[1]: Κύριε Υπουργέ, ασκώ αυτόν τον κοινοβουλευτικό έλεγχο μέσω της επίκαιρης ερώτησης που κατέθεσα για το πρόγραμμα «Διοικητική Μεταρρύθμιση» όχι για τα πεπραγμένα τα δικά σας. Και του το οφείλω να το πω. Ζητώ από την Κυβέρνηση για ένα τεράστιας σημασίας πρόγραμμα, το οποίο χάθηκε στην κυριολεξία στο δρόμο, να μου πει τι συνέβη τα τρία χρόνια που πέρασαν. Και το συνιστώ στην Κυβέρνηση -και δεν αποτελεί πράξη, αν θέλετε, στείρας αναφοράς στο παρελθόν για το «θεαθήναι τοις ανθρώποις»- κάθε φορά να λέει τι είναι εκείνο που παρέλαβε, τι είναι εκείνο που είναι υποχρεωμένη να κάνει σε ελάχιστο χρονικό διάστημα και τι συνέβη εδώ και τρία ολόκληρα χρόνια. Αλλιώς, κύριε Υπουργέ, σας το ξαναλέω, επειδή ο πολιτικός χρόνος στην Ελλάδα περνάει γρήγορα, εάν η Κυβέρνηση επωμιστεί όλες αυτές τις αμαρτίες, όπως αυτήν που θα εξηγήσω τώρα, σε λίγο θα λέει ο κόσμος απ’ έξω: «Τα ίδια είναι και οι δύο το ίδιο φταίγανε, οι δύο κυβερνήσεις». Είναι λάθος αυτό, γιατί δεν είναι δικές σας οι αμαρτίες.

Πρόκειται, κύριοι συνάδελφοι, για ένα από τα σπουδαιότερα προγράμματα στο Δ’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, στο ΕΣΠΑ. Το είχαμε πάρει με πολύ κόπο, 631 εκατομμύρια ευρώ για τη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας με σύμβουλο τον ΟΟΣΑ. Το καταφέραμε και το πήραμε. Το εξειδικεύσαμε σ’ ελάχιστο χρονικό διάστημα μέσα σε δεκατέσσερις - δεκαπέντε μήνες. Είναι εδώ το πρόγραμμα ολόκληρο -το επανακαταθέτω και πάλι στα Πρακτικά- όπου είναι οι οκτώ θεματικές ενότητες, τα έργα-σημαίες, είκοσι τον αριθμό, εξειδικευμένο κατά 35% και είκοσι επτά προκηρύξεις που είχαν γίνει ήδη μέσα σε λίγους μήνες. Απ’ όλα αυτά τα οποία ψάχνει η Κυβέρνηση να κάνει τώρα θα πω στη δευτερολογία μου τι είναι εκείνο το οποίο μπορούσαμε να είχαμε κάνει προ πολλού, με κοινοτικούς πόρους και σύμβουλο τον ΟΟΣΑ και πώς το είχαμε προγραμματίσει. Το απευθύνω προς όλους εκείνους που μας λένε: «Τι κάνατε ως κυβέρνηση Καραμανλή για την επανίδρυση του κράτους;».

hello: 24-9-2012. Αγόρευση κ. Π. Παυλόπουλου κατά τη συζήτηση της με αρ. 26/18-9-2012 επίκαιρης ερώτησής του σχ με την πορεία του Ε.Π. Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007-2013

   

Page 2 of 42