Αν θέλετε να μάθετε ποιες είναι οι πιο αξιόπιστες στοιχηματικες εταιριες στον κόσμο τότε μπορείτε να διαβάσετε τις πιο έγκυρες αξιολογήσεις για εταιριες στοιχηματων με πολλές πληροφορίες για υπηρεσίες και τα στοιχηματικά μπόνους εγγραφής που δίνουν. Δείτε τη σελίδα και συλλέξτε τις δυνατές γνώσεις για να επιβιώσετε στο χώρο του διαδικτυακού παιχνιδιού.














Βουλή

Κοινοβουλευτικές Επιτροπές

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΙΕ΄ -  ΣΥΝΟΔΟΣ Α΄
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ

                                                                                                                                           ΑΔΙΟΡΘΩΤΑ

 Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Ο
(Άρθρο 40 παρ. 1 του Κ.τ.Β.)

           Στην Αθήνα σήμερα, 3 Οκτωβρίου 2012, ημέρα Τετάρτη και ώρα 13.10΄, στην Αίθουσα «Προέδρου Δημητρίου Γεωργ. Παπασπύρου» (150) του Μεγάρου της Βουλής, συνεδρίασε η Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, υπό την προεδρία του Προέδρου αυτής, κ. Αναστασίου Νεράντζη, με θέματα ημερήσιας διάταξης:

Ακρόαση, σύμφωνα με το άρθρο 43Α, παρ.2α του Κανονισμού της Βουλής, των διατελεσάντων επικεφαλής του Σ.Δ.Ο.Ε., κ.κ. Ιωάννη Καπελέρη, Ιωάννη Διώτη και Σπυρίδωνα Κλαδά, καθώς και του νυν Ειδικού Γραμματέως, κ. Στυλιανού Στασινόπουλου, προκειμένου να ενημερώσουν την Επιτροπή για τα ακόλουθα ζητήματα:

1.  Λειτουργικά προβλήματα της Υπηρεσίας.

2. Περιπτώσεις πολιτικών προσώπων, που, κατά τη διάρκεια της θητείας των κληθέντων, απησχόλησαν ή απασχολούν την Υπηρεσία, καθώς και ενημέρωση επί οποιουδήποτε σχετικού ζητήματος.

…………….

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Το λόγο έχει ο κ. Παυλόπουλος.

ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Διαδικαστικά, κύριε Πρόεδρε, θα ήθελα να πω τα εξής: Πρώτον, πιστεύω και εγώ ότι το μείζον ζήτημα – φυσικά κι εκείνα που ετέθησαν από τον κ. Κακλαμάνη, όταν δεν γνωρίζαμε το συγκεκριμένο θέμα, είναι σημαντικά-, αλλά το μείζον ζήτημα είναι αυτό το οποίο τυχαίνει να αφορά τους δύο ή και τους τρεις από τους προσκεκλημένους σήμερα επικεφαλής του Σ.Δ.Ο.Ε.

Δεύτερον, είναι σωστό αυτό που λέγεται ότι «θα πρέπει η απάντηση να δίνεται αμέσως μετά την ερώτηση, διότι αν χαθούν θα αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε σε ατέρμονους κύκλους.

Υπάρχει όμως και ένα τρίτο ζήτημα το οποίο θα ήθελα να θέσω. Θεωρώ ότι θα πρέπει, αφού γίνει ακρόαση όλων, όποτε και αν τελειώσουμε, ύστερα, ως Επιτροπή, να καθίσουμε να δούμε συμπληρωματικά ποιους πρέπει να καλέσουμε. Εγώ, θα συμφωνήσω ότι τίθεται ζήτημα, όπως είπε και η κυρία Κωνσταντοπούλου, από τις απαντήσεις που θα μας δώσουν οι συγκεκριμένοι κύριοι. Προτείνω, λοιπόν, την απόφαση σχετικά με το ποιους, ιδίως από τα πολιτικά πρόσωπα, θα κληθούν, εφόσον χρειαστεί να κληθούν, εάν δεν έχει αντίρρηση η κυρία Κωνσταντοπούλου, να την πάρουμε όταν θα τελειώσουμε και να πούμε «τελειώσαμε» , διότι μπορεί να διευρυνθεί ο κύκλος ή μπορεί να μειωθεί, αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε.

Επίσης, πρέπει να αποφασίσουμε και για άλλο ένα μείζον ζήτημα, όταν τελειώσουμε,  εκείνη την ώρα:  εάν και κατά πόσον θα πρέπει να ζητήσουμε εκ νέου, -γιατί με τις περιπέτειες της λίστας, την πορεία της όλα αυτά που έχουμε διαβάσει, τα οποία ενδεχομένως διαπιστώσουμε και σήμερα- θεωρώ ότι θα πρέπει να ζητήσουμε από την κυβέρνηση να ζητήσει εκ νέου, από τις γαλλικές αρχές που έχουν τη λίστα, για να δούμε εάν αυτό το οποίο είναι αρχικό ταυτίζεται με εκείνο το οποίο έφτασε εδώ. Κανείς δεν ξέρει με τις περιπέτειες αυτής της λίστας τί είναι εκείνο το αντικείμενο, όπως τόνισε ο κ. Κακλαμάνης, το οποίο ενδεχομένως θα ζητήσουμε από τη Βουλή.

Όλα αυτά τα διαδικαστικά, όμως, νομίζω ότι πρέπει να τα αποφασίσουμε σήμερα, ότι ώρα τελειώσουμε.
…………………………

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): ….. Το λόγο έχει ο κ. Παυλόπουλος.

ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, έχουμε μια πρακτική στην Επιτροπή. Γνωρίζω ότι το αντικείμενο είναι πολύ σημαντικό, αλλά έχουμε αντιμετωπίσει και άλλες φορές σημαντικά ζητήματα στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας. Λέω, λοιπόν το εξής, όπως είχαμε κάνει σε κάποιες άλλες περιπτώσεις στο παρελθόν, ενώ κάναμε όλοι τις ερωτήσεις και απαντούσαν μετά, όπως γίνεται όταν ακροόμεθα πρόσωπα τα οποία είναι πρόσωπα διαφόρων Αρχών, αυτή τη φορά, εγώ όπως το είπα είναι ότι κάθε Βουλευτής που ρωτάει θα πει για παράδειγμα στον κ. Καπελέρη, που θα έρθει τώρα, σας ερωτώ τα εξής ερωτήματα, 1, 2, 3, 4 και απαντάει και εκείνο που αποδέχομαι και πρέπει να το δεχθούμε είναι ότι αν δεν απάντησε σε κάτι να επανέλθει ο Βουλευτής και να του πει ότι δεν μου απαντήσατε και θέλω απάντηση ή συμπληρωματικά σε αυτό που είπατε θέλω αυτή τη διευκρίνιση. Το λέω με πολλή εκτίμηση στην αντίθετη γνώμη διότι αν τελικά πάμε σε κάθε ερώτηση να απαντά ο ερωτώμενος τότε ένας Βουλευτής μπορεί να μονοπωλήσει μέχρι το απόγευμα τη συζήτηση. Σας διαβεβαιώνω δεν θα βγάλουμε άκρη.
………………….

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): … Καλούμε τον πρώτο μάρτυρα, τον κ. Καπελέρη.

(Ο κ. Καπελέρης εισέρχεται στην αίθουσα)

hello: 3-10-2012 ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ. ΑΚΡΟΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΤΕΛΕΣΑΝΤΩΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΣΔΟΕ κ.κ. Ι. ΚΑΠΕΛΕΡΗ ΚΑΙ Ι. ΔΙΩΤΗ

   

Αγορεύσεις / Παρεμβάσεις

14-1-2013 Αγόρευση κ. Π. Παυλόπουλου κατά την συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών: «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, τροποποιήσεις του ν. 4093/2012, κύρωση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Έγκριση των Σχεδίων των Συμβάσεων Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Ε.Τ.Χ.Σ), της Ελληνικής Δημοκρατίας, του Ελληνικού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Τ.Χ.Σ) και της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ), με τίτλο «Κύρια Σύμβαση Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης», της Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ε.Τ.Χ.Σ., της Ελληνικής Δημοκρατίας και της ΤτΕ, με τίτλο «Σύμβαση Διευκόλυνσης Διαχείρισης Υποχρεώσεων ΣΙΤ» και της Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ε.Τ.Χ.Σ., της Ελληνικής Δημοκρατίας και της ΤτΕ με τίτλο «Διευκόλυνση αποπληρωμής Τόκων Ομολόγων, παροχή εξουσιοδοτήσεων για την Υπογραφή των Συμβάσεων» και άλλες επείγουσες διατάξεις».

 
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αθανάσιος Νάκος): … Ορίστε, κύριε Παυλόπουλε, έχετε το λόγο.

ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ[1]: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, είμαι βέβαιος ότι εκείνοι που σέβονται τη δημοκρατία -και είναι η συντριπτική πλειοψηφία μέσα σε αυτή την Αίθουσα- εκείνοι που σέβονται το Σύνταγμα και την αποστολή τους, ύστερα από λίγο καιρό, όταν θα ξαναδιαβάζουν τα Πρακτικά και θα θυμούνται χαρακτηρισμούς τους οποίους εξέφεραν μέσα σε αυτήν την Αίθουσα, θα λυπούνται γιατί έγιναν αυτά τα πράγματα. Πρωτόγνωρα πράγματα που δεν βοηθούν καθόλου ούτε τη Βουλή ούτε τη δημοκρατία! Και σας το λέω με το χέρι στην καρδιά, όπως το αισθάνομαι. Όταν μία κοινωνία ζει την έκρηξη που ζει σήμερα, όταν ένας λαός έχει να αντιμετωπίσει αυτήν την κρίση, πρέπει να μείνουν κάποιοι θεσμοί όρθιοι. Και όχι για λόγους συμβολισμών μονάχα, αλλά για λόγους ουσίας.

Και η Αντιπολίτευση πρέπει να ξέρει ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστος ο λόγος της, όταν η κριτική γίνεται επί υπαρκτών θεμάτων και με τον τρόπο που πρέπει, παρά όταν γίνεται επί φαντασιώσεων και με φρασεολογίες που δεν ταιριάζουν ούτε στη δημοκρατία ούτε στην ιστορία αυτού του Κοινοβουλίου.

Αυτό το Κοινοβούλιο έχει μεγάλη ιστορία, γιατί έχει διδαχθεί -και πρέπει να έχει διδαχθεί- από διχασμούς, από υπερβολές. Και ξέρουμε όλοι πού οδήγησαν.

Κάποιοι, ελάχιστοι, μέσα στην Αίθουσα -και δεν βρίσκονται εκεί που τώρα κοιτάζω- ίσως αυτό να το επιδιώκουν. Εκεί που κοιτάζω, όμως, σήμερα -και το λέω σαν απλός Βουλευτής και όχι επικαλούμενος άλλες ιδιότητες ή ιεραρχίες χρόνων μέσα στην Αίθουσα- ξέρω καλά ότι είναι η παράταξη, η οποία υπέφερε πολλά σε περιόδους, κατά τις οποίες δεν λειτουργούσε το Κοινοβουλευτικό Πολίτευμα. Γι’ αυτό πρέπει να το υπερασπιζόμαστε και απέναντι στις υπερβολές.

Κι αν φαίνεται ότι κάποια λεκτικά πυροτεχνήματα βοηθούν για να περάσουμε, δήθεν, μηνύματα, ελάτε να καταλάβετε τι αισθάνεται αυτός ο λαός, αυτός ο χειμαζόμενος λαός όταν ακούει ότι η Κυβέρνηση που τον κυβερνάει είναι η «κυβέρνηση Τσολάκογλου» και ότι η Βουλή νομοθετεί πράγματα τα οποία «ξεπουλάνε τον τόπο». Όχι απλώς είναι άδικο. Είναι απαράδεκτο! Και θα σας πω γιατί είναι απαράδεκτο, τελειώνοντας την ομιλία μου. Διότι αυτούς τους χαρακτηρισμούς θα μπορούσα πολύ εύκολα δικανικά να τους αντιστρέψω. Δεν θα το κάνω, όμως, γιατί σας είπα, αισθάνομαι ότι μαζί αγωνιζόμαστε, κάθε ένας από το μετερίζι του. Και όταν υπερβάλλουμε, αυτές οι υπερβολές είναι εκείνες που οδήγησαν πολλές φορές σε διχασμούς, οι οποίοι δεν δικαιολογούνται ούτε από την ιστορία ούτε από τους κοινωνικούς αγώνες.

hello: 14-1-2013 Αγόρευση κ. Π. Παυλόπουλου κατά την συζήτηση του σν του Υπ Οικονομικών: «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, τροποποιήσεις του ν. 4093/2012, κύρωση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Έγκριση των Σχεδίων των Συμβάσεων Τροποποίησης της Κύριας Σύμβ.....

   

Κοινοβουλευτικός Έλεγχος

ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
(Άρθρο 133 του Κανονισμού της Βουλής)
Προς τον
κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

(Αρ. Πρωτ. 42/6-8-2012)  

Αντικείμενο: Πίνακας των, διαδοχικώς, κατόχων ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου κατά την τελευταία τετραετία.

           Στις 2-11-2011 υπέβαλα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 133 του Κανονισμού της Βουλής, την υπ’ αριθμ. 232/2-11-2011 Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων προς τον κ. Υπουργό Οικονομικών.  Επειδή εντός της, κατά τον Κανονισμό της Βουλής, τασσόμενης στη Διοίκηση ειδικής προθεσμίας προς απάντηση τα ζητηθέντα έγγραφα δεν μου είχαν κοινοποιηθεί, επανακατέθεσα, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 134 παρ. 2 του Κανονισμού της Βουλής, την ως άνω Αίτηση με τη μορφή Επερώτησης (αρ. πρωτ. 12/12-12-2011).  Ουδέποτε όμως ο τότε αρμόδιος Υπουργός δέχθηκε, κατά προφανή παραβίαση του Κανονισμού της Βουλής, να προσέλθει στη Βουλή προς συζήτηση της κατά τ’ ανωτέρω Επερώτησης.  Στο μεταξύ, και συγκεκριμένα στις 22-12-2011, μου κοινοποιήθηκε, προδήλως εκπροθέσμως, το με αρ. πρωτ. 2/75546/0023/7-12-2011 έγγραφο του τότε Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών, με το οποίο, κατ’ ουσία, ο Υπουργός Οικονομικών αρνήθηκε να καταθέσει όλα τα στοιχεία τα οποία είχα ζητήσει με την Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, την οποία προανέφερα.

          Ενόψει των ανωτέρω και ύστερα από τις πρόσφατες, συναφείς προς την παρούσα Αίτηση, δηλώσεις – καταγγελίες του, κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα, εκπροσώπου της Χώρας μας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο κ. Παναγιώτη Ρουμελιώτη, επανακαταθέτω κατά τη νέα Βουλευτική Περίοδο, επικαιροποιημένη καταλλήλως, την αρχική Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, η οποία έχει πλέον ως εξής:

Προκειμένου να γίνει γνωστή η εξέλιξη της σύνθεσης του δημόσιου χρέους της Χώρας κατά την τελευταία τετραετία, καθώς και προκειμένου να διαφανεί αν, σε ποιο βαθμό και μέσω ποίων, ενδεχομένως, επιχειρήθηκαν, στον τομέα αυτόν, κερδοσκοπικά παίγνια σε βάρος της Εθνικής Οικονομίας (π.χ. Ελληνικών Ασφαλιστικών Ταμείων, Ελληνικών Τραπεζών κλπ), ιδίως σε περιόδους λήψης εξαιρετικά κρίσιμων οικονομικών αποφάσεων,

 ΖΗΤΩ

          Την κατάθεση των ακόλουθων εγγράφων με τ’ αντίστοιχα στοιχεία:

hello: 6-8-2012_ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ

   

Κοινοβουλευτικές Επιτροπές

Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΩΔΥΝΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.
Με αφορμή την συζήτηση του σχεδίου νόμου «Κύρωση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχόμενου «Ρύθμιση θεμάτων συμβάσεων που αφορούν Κέντρα Πρώτης Υποδοχής και εγκαταστάσεων Κράτησης παράνομα διαμενόντων στη χώρα αλλοδαπών και τρόπο φύλαξης αυτών» και άλλες διατάξεις»

Ι. Δεν μπορεί ν’ αμφισβητήσει κανείς ότι έχει, πλέον, διαμορφωθεί το πρώτο βασικό κείμενο, το θεσμικό θεμέλιο της κοινής ευρωπαϊκής μεταναστευτικής πολιτικής, ήτοι το Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για τη Μετανάστευση και το Άσυλο (2008).  Επίσης έχει αναχθεί σε ζήτημα μεταναστευτικής πολιτικής, όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και της ίδιας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το ιδιαίτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Χώρα μας, λόγω της γεωγραφικής της θέσης, ως προς τη μαζική είσοδο παράνομων μεταναστών.  Όλ’ αυτά έγιναν με πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, αφού ως το 2004 οι Υπουργοί Εσωτερικών της Ελλάδας ήταν, ουσιαστικά, απόντες από τις Συνόδους Εσωτερικών Υποθέσεων και Δικαιοσύνης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου λαμβάνονταν οι σχετικές, κρίσιμες, αποφάσεις. Ειδικότερα:

          Α. Στη διάσκεψη των Υπουργών Εσωτερικών στο Γκρόνινγκεν (Ολλανδία, Νοέμβριος 2004), με την αποφασιστική συμβολή της Ελλάδας,   υιοθετήθηκαν έντεκα κοινές βασικές αρχές σχετικά με την διαχείριση των μεταναστευτικών ροών στον ευρωπαϊκό  χώρο, επικουρικώς βεβαίως προς τα ειδικότερα μέτρα που μπορεί να λάβει κάθε κράτος-μέλος, ανάλογα με τις, επιμέρους, ιδιομορφίες και τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του μεταναστευτικού φαινομένου.

hello: 22-8-2012_Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΩΔΥΝΕΣ ΕΠΙΤΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ

   

Page 3 of 42